Hej...

...igen! Min blogg har på något sätt övergått från en engångihalvåret-blogg till en engångomåret-blogg! Men DET ska det bli ändring på nu när jag har mitt nya rosa tema och förhoppningsvis lite mer inspiration.

Livet flyter på. Totte har börjat dricka nån proteindryck som man tydligen blir smal och muskulös av. Den ser faktiskt jättegod ut, exakt som oboy! Tyvärr smakar det inte riiiktigt lika gott fick jag erfara idag. Det smakade kakao, mjöl och tvål. Blä.

Häromdagen insåg jag att det var alldeles, alldeles för smutsigt i lägenheten. Det går till en gräns, sen blir man irriterad och arg. Jag sopade fram en halv vitlök när jag dammsög under soffan. Det låg spaghetti på halva köksgolvet (ibland är det roligt att ha katt). Jag var till och med tvungen att dammsuga dammsugaren, 
så skitigt var det. Men nu är det rent och fint, i alla fall i några dagar till.

Nu ska jag sova min skönhetssömn.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: M

Men kors i taket...vad kul att du slår på stort o bloggar lite Kaaaarrrriiiiin! :) Det gillas!

2011-02-24 @ 09:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0