Löööördag

Jag förstår inte riktigt Melodifestivalen nu för tiden om jag ska vara riktigt ärlig. Jag kollar alltid och har alltid tyckt om det, men nu börjar det kännas som att dom som bestämmer hur det ska gå till har fått lite idétorka. Liksom, varför sitter alla med ballonger och viftar? Gör det att det känns mer festligt och högtidligt? Jag fattar inte. Jag tycker mest att det är underligt att en massa vuxna människor ska sitta och vifta med ballonger i olika färger i takt med musiken.

Sen så har jag lite svårt att begripa vad Dolph Lundgren gör som programledare i år. Hur tänkte man där?
"Jaa.. vi har ju Måns och Christine. Det blir jättebra, dom är ju roliga och bra programledare och så. Ska vi kanske ha en tredje också? Ja det blir nog bra. Nån mer som har programledarvana och som svenska folket känner igen. DOLPH LUNDGREN! Han tar vi. Det känns som ett naturligt val."

Njaa.. men lite kul är det kanske ändå. Just för att det är så otippat.

Nu tjatar mina katter på mig att vi ska kolla på finalen och äta chips så jag får väl göra det då.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha.. Jag funderade också på dom där ballongerna. Varför liksom?!

2010-03-14 @ 08:03:12
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0