Kattsand

 Hej igen! Jag har en så kallad engångihalvåret-blogg. Jag uppdaterar bara det viktigaste i mitt liv.
Idag tänkte jag skriva om att jag har kattsand i tangentbordet. Nyss var det kattsand under bokstaven T, nu har den flyttat sig till bokstaven R.

Jag kollar på Efter tio. Det handlar om Björn Ranelid. Jag vet inte vad jag tycker om Björn Ranelid. Plötsligt är han överallt. Nyss visste jag inte vem han var. Jag har hört att han gillar att skriva i metaforer. Han är så djup. Han påstår att han inte är självisk. Behöver man verkligen berätta att man inte är det, om man inte är det?
Jag vet inte. Men jag gillar honom på nåt sätt.

Nu ska jag ääätaaa wöwöwö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0