Morgonsnygg?

Jag sitter och kollar på Gossip Girl som jag för övrigt hatar. Men det finns liksom inget annat just nu. Nyss var det en scen där ett par vaknade i en säng på morgonen. Vad fräscha dom ser ut när dom vaknar, tänkte jag. Det gör alla tjejer i serier och filmer. Liksom fullt sminkade och inget morgonrufs så långt ögat kan nå. Sover alla vanliga människor med smink? NEJ. Hur trovärdigt blir det egentligen när alla vaknar med värsta festmakeupen?? Det är inte ens lite utsmetat svart kladd som det skulle vara om det var nån som verkligen hade somnat och glömt tvätta ansiktet. Nej, det är till och med LÄPPGLANS. Och alla vet ju att läppglans omöjligt kan sitta kvar en hel natt!!

Okej, jag fattar att det är på låtsas och alla måste vara konstant snygga i tv-serier. Men det stör mig.
Gör dom lite morgonfula istället.
Kom igen det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0