Spets och volanger

Måste man vara snygg när man sover?

Jag har funderat ett tag på att köpa ett nattlinne.
För att det är fint.
Och för att jag sover i världens fulaste, mest sönderanvända och urtvättade t-shirt (som egentligen är min pappas) med ett stort "Stefans Musik"-tryck på.
När jag tänker efter så är det inte speciellt sexigt alls.
Men ack, så skönt...

Och jag har märkt att det inte finns nåt annat plagg på denna jord som är lika trevligt att sova i. Inte ens naken. 

Så tills någon hittar ett snyggt nattlinne som är lika bekvämt, vi snackar mjukt som en bebisrumpa, som min älskade sovtischa, så tänker jag fortsätta vara ful.

Jag kommer iallafall sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0